14 Ocak 2014 Salı

Afrika Desenli Ahşap Kutu...

Ahşap boya sevenlerin en çok vakit ayırdıkları konulardan biride, tecrübelerime dayanarak, dekopaj için resimler bulmaktır diye düşünüyorum. Bilgisayarlarında bin bir çeşit resim sakladıkları bir klasörleri vardır. Klasörlerinde içinde isim isim (çiçek, mutfak, hayvan, bebek v.s ) ayrılmış onlarca klasör daha... İnternette paylaşılan güzel resim çok, fakat büyük boyutlu ve yüksek çözünürlüklü resimler bulmak gerçekten zor.



İnternet başına oturup kendi klasörlerime yeni dekopaj resimleri ararken bu afrikalı kadın desenlerini çok beğendim ve ilk fırsatta kullandım. Dekopaj ve stencil tekniklerini uygulayarak böyle bir kutu yaptım. 


Resimlere dekopaj tutkalı uyguladığımda canlılıkları biraz kayboldu. Bu tamamen benim kullandığım yazıcıyla ilgili. Sabırsız davranıp evdeki yazıcıdan çıktılar almıştım. Fakat sonuç benim için hiç kötü olmadı hatta çok daha içime sindi. Uyguladığım boyaların tonları ve stencil şekilleri ile çok güzel bir sonuç elde ettiğime inanıyorum. 


Kutunun fotoğraflarında resimler çok belli olmuyor. Orjinelleri aşağıdaki gibi. Resimleri benim gibi çok beğenenler için paylaşmak istedim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder